Monday, August 27, 2007

Åter från Smaklustmässan

Trött, omtumlad men oerhört glad och upprymd återvände jag från Stockholm och SmaklustStreet och Tantolunden igår kväll. Det gick helt otroligt bra och den respons jag fick av de allra flesta som smakade min chutney var fantastisk. Kunder från 14 månader och uppemot 80-85 år verkade gilla balansen av styrka, syra och sötma i chutneyn och det är sannerligen ett gott betyg. Min äpple-chutneyn fick även godkänt av en indier, men hans mammas hemlagade mangchutney var ändå allra bäst förstås! Knöt flera nya intressanta kontakter och hoppas snart att min chutney finns att köpa i Stockholm. Utan all hjälp av i synnerhet Anna M, moster Bitte och Lisa B på plats i Stockholm och på mässan hade jag inte klarat det. TACK älskade vänner och moster. Ni får stående prenumeration på min chutney för privat bruk, om ni vill!

No comments: